Wanneer en hoeveel moet je DUO betalen?

Ik wil betalen in termijnen, maar nu staat het een beetje raar omschreven. Moet ik nu om de maand €189,50 betalen (dus aug betalen, sep niet dan okt wel en nov niet)?

Ik doe een MBO NIV 4 opleidign.

Bron: https://duo.nl/particulier/mbo-er/lesgeld/lesgeld-betalen.jsp

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
12K

Het beste antwoord

Het staat duidelijk beschreven hoe er in 6 maandelijkse termijnen betaald moet worden. De eerste afschrijfdatum is 25 oktober 2016, de volgende afschrijfdatum is 25 november 2016. (2 maanden achter elkaar) Dan een maand niet: er is op 25 december 2016 dus géén automatische afschrijving. De laatste betaaldata zijn: 25 januari, 25 februari, 25 maart en 25 april 2017.
fisbel