Ik wilde met een vereniging overstappen van Rabo naar Regiobank, mag regiobank mij weigeren ??

Ik wilde met de Vereniging van Eigenaars overstappen van Rabobank naar Regio-bank ivm een te behalen kostenvoordeel. Regiobank weigert ons als klant ivm het waarschijnlijk verhogen van haar tarieven. Mag dit ??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Hoezo verhogen tarieven?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom zou Regiobank haar tarieven niet mogen verhogen?
ronron1212
7 jaar geleden
Regiobank weigert ons als klant ivm het waarschijnlijk verhogen van haar tarieven. Wat heeft dit er mee te maken?
tinus1969
7 jaar geleden
heb je de weigering op schrift: Zoja, wat staat daar dan?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Regiobank heeft telefonisch aangegeven ons als klant niet te accepteren, omdat wij om financiele redenen naar Regiobank willen overstappen.

Antwoorden (1)

Als ik het goed begrijp wil je een rekening openen bij Regiobank. Die bank mag jou weigeren. In Nederland geldt het beginsel van contractvrijheid, je mag contracteren wie je wil en je mag niet gedwongen worden om met iemand een contract aan te gaan.