Wat voor subsidies zijn er allemaal in Nederland?

Ik heb het gevoel dat ik nogal wat mis loop.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, dat zijn er zoveel dat je toch een bepaald gebied zal moeten noemen. Wonen, werken, niet-werken, kinderen etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke, nou ik huur een huis samen met een vriend, heb geen kinderen, heb een auto op me naam, ben student, heb een eenmanszaak, ben topsporter, ben vrijgezel euhhh wat vergeet ik nog?

Antwoorden (2)

Begin eens hier met kijken of er wat voor je bijzit:
AWM
13 jaar geleden
Kijk is op de site van je gemeente en op de site van de belasting
Bronnen: