Ik zoek iemand die mij kan helpen bij het vinden van een opleiding/baan die bij me past. Waar kan ik terecht?

Ik las dat een jobcoach vooral helpt bij de baan die je al hebt. Waar kan ik dan terecht? Ik heb namelijk heel erg de behoefte aan iemand die me verder helpt, aangezien ik niet goed weet welke banen er allemaal precies zijn en wat dan ongeveer bij me past. Het mag ook gaan om een opleiding.

8 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

In België kan je alle hulp krijgen bij de VDAB.