Welke cursussen heb ik als werknemer in de horeca nodig?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Dat ligt eraan wat voor werk je gaat doen.

Antwoorden (1)

Hangt af wat je gaat doen maar je hebt in ieder geval een diploma "Sociale Hygiëne" nodig:

http://www.svh.nl/sociale-hygiene.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Nee hoor, dat is niet verplicht. Er moet altijd iemand aanwezig zijn met zo'n diploma, maar de rest hoeft dat niet te hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In theorie, maar in de praktijk bijna onmisbaar, keuze genoeg. Is iets anders als je een zomer op het terras wilt werken.