Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het aanbieden van stoelmassages bij bedrijven gunstig, gezien de economische situatie in Nederland?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
545

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het lijkt mij dat dit soort dienstverlening het eerste extraatje is wat door bedrijven de deur uit wordt gedaan als de crisis echt toeslaat.

Aan de andere kant zijn er ook hopen bedrijven waar het gewoon nog steeds heel goed mee gaat, dus je zult je marketting goed moeten 'richten'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

eigenlijk zijn t overbodig uitgaven voor een bedrijf om dat te financieren.maar aan de andere kant,sommige bedrijven zullen het toch niet kunnen weerstaan als t niet te duur is.lijkt me heerlijk om in m'n pauze even een nek massage te krijgen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet wat je bedoelt met gunstig? Gunstig voor jou of gunstig voor het bedrijf? Dan ken ik antwoorden dat het voor beiden gunstig is alleen in de tijd van bezuinigingen zullen ze natuurlijk als eerste op dergelijke dingen bezuinigen. Dus de tijd is ongunstig.

Toegevoegd na 18 minuten:
ken=kan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het blijft altijd moeilijk in deze tijden, maar als je het goed aanpakt is het zeker mogelijk.

Je moet een bedrijf overtuigen dat een stoelmassage uiteindelijk veel oplevert. Als een werknemer een stoelmassage krijgt, zal hij uiteindelijk minder stress hebben en harder zijn best doen. Het heeft een positieve invloed op het welzijn van de werknemers en dat resulteert uiteindelijk weer in betere prestaties voor het bedrijf.

Dus door een kleine investering te doen in stoelmassages, wordt er uiteindelijk veel meer opgebracht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding