Kan ik geld wat ik van PayPal naar mijn bankaccount heb gestuurt (in afhandeling) nog cancelen?

Toegevoegd na 6 minuten:
er staat giro (niet bevestigd) en het gaat om een best wel groot bedrag dus ik ben helemaal bezorgd

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, dit kun je niet meer cancelen.

Je kunt wel met Ideal snel geld overboeken naar PayPal
Of als je een bankrekening gekoppeld hebt aan PayPal, kun je gewoon blijven betalen met PayPal.
SimonV
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Dat kun je dus helaas niet meer cancelen...
SimonV
9 jaar geleden
Je hoeft je geen zorgen te maken. Als het PayPal niet lukt om het geld op je girorekening te krijgen, blijft het bedrag op je Paypal-rekening staan.
SimonV
9 jaar geleden
Hier staat hoe je je girorekening kunt bevestigen:
https://www.paypal.com/nl/webapps/helpcenter/helphub/article/?solutionId=FAQ1881&topicID=SENDING_AND_WITHDRAWAL_LIMITS_HH&m=TCI
nee, je kan je geld terugboeken, maar daarvoor worden wel kosten in rekening gebracht.