Hoeveel kost het om een pakket naar China te versturen? En via welk bedrijf moet dat?

Weegt ongeveer 200g.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

De kosten voor verzending kan je laten berekenen op de site van verschillende transporteurs: dhl.nl; ups.nl; fedex.nl. Je geeft dan de postcode van verzend adres en de postcode/adres gegevens van de ontvanger, en ook de maat van het pakje. Met name de maat is ook belangrijk. Er is nl een beperkt volume beschikbaar in de transportmiddelen zoals vrachtauto, schip of vliegtuig. A.d.h. De combinatie van factoren, volume en gewicht komt er een prijs uit. Dan kun je vervolgens een afhaal afspraak regelen. Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lastig te zeggen, ligt eraan: wil je per vliegtuig of per boot verzenden.
vraag offerte aan bij DHL, Skynet of andere vervoersbedrijven en bepaal wat het gunstigste is voor jou
anneliez