Ik wil graag oppassen, kan dit wel met weinig ervaring?

Ik (20 jaar) wil me graag als premium lid aanmelden op Oudermatch.nl. Ik heb vaker opgepast op mijn nichtjes en af en toe is los op kinderen van kennissen. Ik kan dus niet echt zeggen dat ik ervaren ben, vooral niet met kinderen jonger dan 3 jaar. Zou het dan verstandig zijn om dan toch (als mensen me zouden uitkiezen) op te passen? Het is zeker dat ik van kinderen houd en netjes, verantwoordelijk etc. ben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Amadea
11 jaar geleden
Ben je in het bezit van een EHBO-diploma?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, wel heb ik een tijdje geleden eerste hulp lessen gehad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja Tuurlijk kan het als jij je aan de regels van de ouders houd en je weet wat je moet doen is het toch niet heel moeilijk meer... Je hebt ervaring met je nichtjes.. Succes!

Antwoorden (2)

Ik heb net op de site gezocht, of je ervaring moet hebben, dit is echter niet nodig, omdat je zelf een profiel aan moet maken en daarin kenbaar kan maken of je ervaring hebt. Je kunt daar natuurlijk ook inzetten dat je een adres zoekt, waar de kinderen ouder dan 2 jaar zijn, maar dat hoeft niet. Gewoon doen dus, de ervaring die je wel hebt, zou ik vermelden in je profiel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iedereen begint zonder ervaring. Dus wees eerlijk en vermeld het adres waar je het meeste ervaring hebt als referentie. Je geeft zelf aan dat bij familieleden en kennissen opgepast hebt. Geeft van beiden een voorbeeld en je voldoet en de mensen kunnen daar op een goed beeld vormen.