Nee. Als je onvoldoende saldo hebt, zul je meer moeten bijbetalen. Afrekenen met Air Miles kan alleen als je Air Miles saldo voldoende is.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als medewerker van de Shell heb ik meerdere malen gemerkt dat dit niet ging.

Verder heeft het bijschrijven van airmiles enige verwerkingstijd nodig. Dat wil zeggen (Shell als voorbeeld nemend) je wilt 250 airmiles inleveren voor €2,50 korting. Voordat je gaat tanken heb je 248 airmiles, met de tankbeurt erbij zou je er dus genoeg hebben dan nog registreert airmiles het als een onvoldoende saldo. Het kan wel tot een week duren voordat je daadwerkelijke saldo is bijgewerkt.

Bij afschrijven van airmiles staat er weliswaar een ander saldo onderaan (door die langere verwerkingstijd) de bon maar de computer registreert het echte saldo waardoor "rood staan" met airmiles niet mogelijk is.