Dat ligt aan hoeveel uur je per jaar werkt. Als je onder ongeveer 6500 blijft mag je alles houden of krijg je dat later terug. Als je daarboven komt moet je ongeveer 37% belasting betalen. Dus als je 7500 per jaar verdiend kun je rekenen op 370 euro belasting.

Er is dus geen antwoord op te geven zo.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je per jaar over de ongeveer 19.500 gaat moet je over het bedrag daarboven 42% belasting betalen.