Hoe kan ik z.s.m. een creditcard verkrijgen?

Is het mogelijk om binnen een paar dagen een creditcard of alternatief te kunnen krijgen? Ik zie bij elk bedrijf een lange wacht periode. Ik probeer een hotel te boeken in het buitenland en heb nog maar een weekje.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Je kan binnen een half uur een Creditkaart verkrijgen, afhanelijk van waar de dichtstbijzijnde Primera-winkel is. Je kan dan een pre-paid Visa 3V-kaart kopen, waarmee je overal waar het Visa-logo staat deze kunt gebruiken, zowel op het Net, als in de winkel als uit de flappentap. Kaart kost een tientje en de kosten van het beruik vallen reuze mee. Zelf natuurlijk wel er voor zorgen dat er voldoende opstaat ivm je reservering:

https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-fysiek.html?tk=79
https://www.3vcard.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij Bruna voor 25 euro. Maar let op: niet alle internetwinkels en hotels accepteren ze! Voordeel; meerdere kaarten op 1 kaart kan ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook online kun je gelijk een creditcard aanvragen. Ik heb dat zelf gedaan via moneybookers. Net zoals de al genoemde V3 card is dat een prepaid creditcard.