Wat zijn redenen waarom de overheid geld zou kunnen bijdrukken??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt

Antwoorden (3)

Als al het bestaande papiergeld plotsklaps zou verdwijnen, heeft de overheid een legitieme reden er bij te drukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een reden is als er papiergeld wordt dat er veel uit de roulatie is gehaald wegens slijtage.
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook klokhuis gekeken vanavond ;-)
ronron1212
11 jaar geleden
Ja soms Pelle waar heb je het over
de reden kan zijn dat er veel geld in vlammen opgaat...
op een gegeven moment klopt t niet en word er geld bijgedrukt..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus als er nav overval bv 100,000 word buit gemaakt. En de vluchtwagen vliegt in de fik. Wordt dat dan bij gemaakt? Had hier vraag over willen stellen. Ben benieuwd naar antwoord.