Wat kost het als je van Arnhem Centraal naar Utrecht Centraal wilt, met de trein?

Ik snap het niet op die site. Ik heb een Studentenkaart, en wil in het weekend. Krijg ik dan korting?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kost ongeveer tien euro als je een normaal tarief hebt. Omdat je een studenten ov kaart hebt voor door de week (iig dat begrijp ik uit je verhaal) krijg je nog eens 40% korting. Dus je moet dan een kaartje halen met korting.

Veel plezier in Utrecht!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha bedankt! En dat is een enkeltje neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad =)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens de NS site is de volle prijs duurder dan je geschatte ongeveer 10 euro prijs! -1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, nou ja. De vorige keer dat ik naar Utrecht ging vanuit Arnhem was het zo'n 10 euro.