Hoelang duurt het als je geld overmaakt via de Rabobank naar een rekeningnummer in Turkije?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dat is niet zo 1, 2, 3 te zeggen. Ligt er aan op welke dag je dit doet. Denk bv aan de vrijdag dat in Turkije vaak een vrije dag is (onze zondag). Daarnaast kan de rabobank wel vertellen dat ze dit binnen een dag verwerken, maar dan is het nog afwachten hoe lang de andere bank er over doet om het te verwerken. Dat verschilt van bank tot bank.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de vrijdagen werken de mensen in Turkije ook gewoon net als hier in Nederland. Men gaat dan wel naar de moskee voor het vrijdagsgebed wat ongeveer een half uurtje duurt. Tijdens die half uurtje stopt men gewoon even met werk, maar dit is een soort pauze zeg maar. Zondag is in Turkije ook gewoon zondag, alleen zijn daar de meeste winkels gewoon open.
Op 3 werkdagen moet het geld daar zijn. Er zijn akkoorden met Turkse banken en de EU.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij duurde het vier dagen maar dat was nog vorige jaar. Als je een spoedoverboeking maakt binnen twee dagen. Volgens mij zijn er wel kosten aan verbonden aan een spoedoverboeking, geloof zo'n 7 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De aanleverwijze en het tijdstip van aanlevering van je buitenlandse Betaalopdracht zijn van invloed op de verwerkingsduur van je opdracht.

Gemiddeld duurt het 5 werkdagen, als je dit via internetbankieren overboekt voor 16.30 uur

Voor betalingen die na 16:30 aangeleverd worden start de verwerking de volgende werkdag.