Hallo, Bouw je met een flex/0 uren contract altijd vakantie uren op? En hoe neem je die op of laat je ze uitbetalen?

Gaat over werk in de zorg. Vakantiegeld word per maand betaald. Kunnen vakantie ure. Ook bij de maandloon inzitten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je bouwt zo en zo vakantieuren op als je werkt.
Maar alleen de periode dat je werkt, bouw je wat op.
Over het algemeen kan je ze gewoon opnemen.
Dit kan je het beste navragen bij het uitzendbureau waar je voor werkt.
Bij sommige uitzendbureaus worden je vakantieuren als je 6 weken niet gewerkt hebt uitbetaald aan je.
Ik weet niet bij welk uitzendbureau je werkt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het gaat om een soort intern uitzendbureau bij een grote zorginstelling. Werk er al aantal jaar maar nog nooit iets over vakantieuren gehoord bedacht ik me laatst. Nu krijg ik het vakantiegeld elke maand dus vroe me af of de uren misschien ook elke maan uitbetaald zouden worden.