Kan je een kind onder de 18 verzekering bij iemand anders dan de ouders voor de zorgverzekering?

Mijn oppaskindje haar moeder heeft een enorme schuld bij haar zorgverzekeraar en hierdoor kan zij geen beugel krijgen. Is het mogelijk dat zij bij mij op de verzekering kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet. Een kind is gratis meeverzekerd bij ouders.

Je kunt natuurlijk wel de verzekering betalen voor haar maar of dat slim is?