Hebben Davidoff luchtjes en sigaretten iets met elkaar te maken?

Of heetten de oprichters gewoon toevallig hetzelfde?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ik denk twee apparte oprichters.
Alleen naam de namen zijn het dezelfde

http://www.davidoff.com/davidoff/

http://www.zinodavidoff.com/fragrances/main.php?lang=en

Toegevoegd na 26 minuten:
Zino Davidoff werd geboren op 11 maart 1906 in Kiev, Russische Rijk, het huidige Oekraïne. Hij was de oudste van vier kinderen geboren joodse tabakshandelaar, Henri Davidoff. Zelfs in zijn eigen autobiografische geschriften, de feiten over de jeugd Zino's zijn een beetje wazig, want hij was heel jong in die tijd en kon alleen stuk samen een aantal verhalen van zijn jeugd. Zijn ouders waren ofwel kooplieden sigaar of sigaret fabrikanten in Kiev. Vlucht voor de politieke onrust en antisemitisme wijd verspreid is in Rusland, zijn ouders verliet een deel van hun familie achter en emigreerde naar Genève, Zwitserland in 1911 voor een beter leven en openden hun eigen tabakswinkel winkel in 1912. Finishing school in 1924, ging hij naar Latijns-Amerika te leren over de handel in tabaksproducten, tijd doorbrengen in plaatsen als Argentinië, Brazilië, Cuba en ten slotte waar hij twee jaar werken op een plantage en de eerste ondervonden Cubaanse sigaren.

Terugkerend naar Zwitserland rond 1930, nam hij over de winkel van zijn ouders. Wat was oorspronkelijk een bescheiden tabak winkel groeide uit tot een rijk bedrijf tijdens en na de Tweede Wereldoorlog. Neutrale Zwitserland werd gespaard veel van de ravage aangericht elders in Europa en werd een toevluchtsoord voor rijke tabak klanten. Zino was met name succesvol in de afzet van de Hoyo de Monterrey Châteaux Series of Cubaanse sigaren voor Zurich sigaar distributeur A Dürr Co opgericht in de jaren 1940 en vernoemd naar grote Bordeaux wijnen. Rond deze tijd is ook Zino gecrediteerd door velen gezien als de uitvinder van de eerste desktop sigaren humidor, om sigaren te bewaren in dezelfde omstandigheden van vochtigheid en temperatuur op grond waarvan zij waren gerold in Havana. Davidoff had ook succes het schrijven van diverse boeken over sigaren roken en Cubaanse sigaar merken.

Cool Water is een beroemd parfum. Het werd ingevoerd in 1988 door Davidoff. De parfumeur is Pierre Bourdon.

Gelanceerd door het ontwerp huis van Davidoff in 1988, door Davidoff Cool Water beschikt over een mix van: lavendel, jasmijn, eikenmos, muskus, sandelhout. Het wordt aanbevolen voor overdag dragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dezelfde eigenaar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Davidoff
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Davidoff is a Swiss tobacco goods brand name, which is carried by a range of products including cigars, cigarettes, and pipe tobaccos. Davidoff is een Zwitsers tabak goederen merknaam, die wordt gedragen door een scala van producten, zoals sigaren, sigaretten en pijp tabak. Anders stond er ook parfum erbij. Hier gaat het alleen om de sigaretten en tabak.
Davidoff doet alleen wat de consument vraagt: "ze produceert een merk"
Net zoals andere merken zoals bv Burberry, Hilfiger, Polo, Louis Vuitton, Skapa, maar ook Nederlandse merknamen zoals bv Gaastra en McGregor en nog vele anderen worden deze merknamen door hele slimme marketingexperts in de markt gezet zodat velen kicken op het merk en veel minder op de kwaliteit. De gemiddelde consument is een merkenexhibitionist die het meedragen van een merkenlogo op zijn of haar kleding en/of accessoires belangrijk vindt. Deze consument hecht op een bepaalde manier aan status en aanzien, maar vraagt zich in veel mindere mate af hoe het gesteld is met de kwaliteit, de gebruikte materialen en wat de herkomst is van het produkt.
Men heeft absoluut geen idee van de verdeling van de winsten, want als men hierin inzage zou hebben zou het hele 'merken imperium' als een kaartenhuis ineenstorten.
Zo komt er van het engelse merk Burberry helemaal NIETS uit Engeland en van de Nederlandse merken McGregor en Gaastra (beiden dezelfde eigenaar) helemaal NIETS uit Nederland. De werkwijze van deze marketingjongens werkt een beetje averechts met de normale gang van zaken: Men ontwerpt (of kopiëert) een produkt, onderzoekt vervolgens wat een acceptabele prijs zou zijn die de doelgroep wil betalen en gaat dan pas op zoek naar leveranciers van materialen en tenslotte naar een bedrijf wat het in elkaar zet. Het is evident dat de twee laatste factoren zo goedkoop mogelijk moeten zijn, waardoor de stoffen vaak uit landen komen als India of Bangladesh en productie vaak plaats vindt in landen als China of de Filippijnen. Dat dit dan toevallig landen zijn waar de werknemers worden uitgebuit, onderdrukt en onderbetaald en waar men zelfs kinderarbeid niet schuwt deert de consument schijnbaar niets, want die gelooft heilig in de status van het label of het logo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn gewoon twee hande op één buik. Soms ook één hand,want de andere houdt de sigaret vast.