Is http://www.enqueteplan.nl betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/site-betrouwbaar-link.109493

Antwoorden (1)

Het ligt er maar aan wat voor jou de betekenis is van "betrouwbaar". Als je je daar inschrijft, en je hebt er geen problemen mee dat je je echte naam en email moet geven, dan kun je dat rustig doen. Het kost je geen geld, dus in die zin is de site betrouwbaar.

Maar de beloftes die ze doen zijn niet betrouwbaar, en het kan alleen maar tot teleurstellingen leiden. Iedereen wil wel 120 Euro per maand verdienen door er nauwelijks iets voor te doen, en als het echt waar zou zijn, zou het daar heel druk worden.

De 120 Euro is een rooskleurige schatting. Niemand kan garanderen dat er over 1 of 2 maanden genoeg enquetes zijn, zodat je geld kunt blijven verdienen. Bovendien krijg je veel van je verdiensten niet in echt geld uitgekeerd, maar in kadobonnen. Ook is er een minimale wachttijd voor je je geld op kunt nemen, en ook een minimum bedrag.

Dit is een van de sites, waar je van kunt zeggen dat als iets te mooi is om waar te zijn, het meestal echt niet waar is. Als je denkt 120 Euro per maand te gaan verdienen, ga er dan niet op in, want dat lukt je niet. Wil je gewoon voor de lol meedoen, dan zijn er niet zoveel bezwaren.

Als je tijd en zin hebt, zou je Philips, Heineken en Microsoft eens moeten schrijven, en vragen of ze echt zaken doen met Enqueteplan. Ik geloof er helemaal niks van! ;-)