hoe kan ik geld overmaken van mijn paypal naar mijn bankrekening?

ik heb een Gecontroleerd paypal rekening en ik weet hoe kan ik geld van mijn bankrekening naar mijn paypal overmaken want dat heb ik al een paar keren gedaan maar ik weet niet hoe kan ik dat van mijn paypal naar mijn bankrekening.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
freekfluweel heeft het antwoord al gegeven, mocht je er nou weer eens niet uitkomen kun je ook altijd de PayPal klantenservice bellen, ze helpen je dan stap voor stap door de site.

Antwoorden (1)

Bij "Opnemen" dan kiezen voor "Eigen betaalrekening"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heel kort maar krachtig antwoord. Helemaal juist en niets aan toe te voegen.