Mag ik een kilometervergoeding vragen als ik gebruik maak van de auto van de stichting?

Ik moet 10km fietsen (20 heen en terug) om op mijn werk te komen.

Ik moet daar met de auto van de stichting samen met een client schoenen kopen ongeveer 20km verderop.

Mag ik over deze 20km (40 heen en terug) km vergoeding vragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het een auto van de stichting is waar je in rijdt, dan lijkt het me lastig om daar een kilometervergoeding voor te vragen, zij hebben immers de auto al ter beschikking gesteld.

Als jij zelf de benzine moet betalen, dan kun je uiteraard het geld hiervoor wel terugvragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wanneer die schoenen gekocht worden onder werktijd dan mag je niets declareren. Buiten werktijd zou je alleen overuren kunnen declareren want het is een bedrijfswagen.