ik heb bij het importeren van mijn rekeningen gekozen om kruisposten niet tegen elkaar te laten weg valen kan ik dit achteraf nog wijzigen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste Martijnkalter,

Dit kan je achteraf handmatig wijzigen door de kruisposten te openen in het Transactieoverzicht en de kruispost uit te schakelen.
Wat je ook kan doen is in de importeergeschiedenis de importeer periode ,met kruisposten erin, te verwijderen en opnieuw te importeren.