Ik krijg een wwb uitkering van 323 euro omdat me vriendin een studiefinanciering heeft kan ik ergens anders nog beroep op doen?

Mijn vriendin is 20 jaar als ze 21 was hadden we meer gekregen. ik ben geen persoon die graag zijn handje ophoud maar omdat ik in goeie tijden een appartement gekocht hebt zal ik wel moeten als overbrugging. maar samen hebben we straks niet meer dan 800 euro

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met een eigen woning is er weinig kans ben ik bang.
heb je al via www.berekenuwrecht.nl uitgezocht of je ergens recht op zou kunnen hebben?
anneliez
12 jaar geleden
Je hebt geen recht op bijstand als je een koophuis hebt, hoogstens bijstand in de vorm van een geldlening. Al lijkt er nu geen vuiltje aan de lucht, je kunt zomaar over een paar jaar de rekening gepresenteerd krijgen! Weet je wat voor verzekeringen je hebt afgesloten bij de aanschaf van de woning? Ik heb bijv. een verzekering die en deel van mijn hypotheek vergoed als ik zonder werk kom te zitten.