Studiefinanciering te laat stop gezet. Moet ik nu wat terug betalen?

Ik heb mijn studiefinanciering 4 dagen te laat stop gezet. Dit komt omdat ik mij vergist heb in de datum waarop ik uitgeschreven wordt. Moet ik nu een soort van boete gaan betalen? Of is er niks aan de hand. Ik heb al wel voor een heel jaar betaald.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
12 jaar geleden
OV kaart wel op tijd ingeleverd? Vooral de boete voor die tikt hard aan.

Antwoorden (1)

Je kan je studiefinanciering met terugwerkende kracht stopzetten. Dit kan tot 1 juli van het jaar dat volgt op je afstudeerjaar. Je moet dan alleen het bedrag dat je teveel ontvangen hebt terugbetalen. Voor het reisproduct staat in 2012 een bedrag van €91,17 en voor 2011 een bedrag van €83,97.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar geldt dat ook omdat ik deze maand nog recht heb op studiefinanciering??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je deze maand nog recht hebt op stufi, heb je deze maand ook nog recht op je reisproduct