Ik heb 6 maanden geleden de modem van tele-2 teruggestuurd, en nou heb ik al 2 keer een herinneringsbrief gestuurd gekregen, doen ze dit expres?

ik had mijn tele-2 modem in juli teruggestuurd, en toen kreeg ik in augustus een herinneringsbrief om de modem terug te sturen, terwijl ik dat al had gedaan. Ik had gebeld en ze zeiden dat ze helemaal niets wisten van de modem dat ik naar ze had gestuurd.Ik had de bon nog waarmee ik kon bewijzen dat ik het had gestuurd, anders had ik moeten betalen. Nou is er laats weer zo'n herinneringsbrief gestuurd, waarin stond dat ik het moest inleveren. Dit is al de 2 de keer en ik heb het een half jaar geleden teruggestuurd. Dankzij de bon kon ik weer bewijzen dat ik het had gestuurd, anders had ik weer moeten betalen. gebeurd dit vaker en is dit eigenlijk wel normaal? want ik ben nu bang dat ik de bon kwijt raak en ze van mij eisen dat ik het moet betalen als er weer zo'n brief komt. doen ze dit expres of is het echt gewoon een fout in het systeem?

Toegevoegd na 2 minuten:
toen ze de herinneringsbrief stuurde moet ik trouwens betalen als ik de modem niet terugstuurde, maar ik had de modem dus niet meer omdat ik het al teruggestuurd had...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het antwoord op je vraag is: ze doen het niet met opzet, maar ze gaan het waarschijnlijk ook niet zomaar rechtzetten.

Ik heb ook weleens te maken gehad met de administratieve chaos van een telecombedrijf. Op een gegeven moment moet je gewoon duidelijk zijn. Mochten ze je nou voor de derde keer vragen om het modem terug te sturen, dan kan je het beste een brief terugsturen waarin je nog een keer de situatie uitlegt en een kopie van de bon meestuurt. Als afsluiter verzoek je vriendelijk om het in hun administratie recht te zetten, en dat je niet meer zal reageren op toekomstige herinneringsbrieven omdat je niet verantwoordelijk bent voor hun administratieve chaos.

Toekomstige brieven negeer je. Uiteindelijk zullen ze dan stil zijn, of je voor de rechter dagen. Daar gaan ze natuurlijk nat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alles gaat tegenwoordig per computer dus tja als het daar niet goed ingevoerd is.
Vraag de volgende keer om een bevestiging brief
want dit is wel erg vervelend.