Betaling storneren, hoe werkt dat en krijgt de andere partij daarvan bericht?

Als ik een betaling storneer van iemand die onterect teveel van mijn rekening afgeschreven heeft en vervolgens het juiste bedrag overmaak, krijgt die andere partij daarvan bericht of gaat dat ongemerkt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

daar heb je 30 dgn voor ( binnenkort 60) en ja, de ''tegenpartij'' kan dat zien hun eigen computersysteem, althans , wij wel op t werk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En als het een particulier is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoezo min1??????? hahhaha wat een gasten als het een particulier is dan kan deze daar navraag naar doen maar deze zal dat niet zomaar te zien krijgen

Andere antwoorden (1)

ja dat kun je zien maar een particulier kan geen geld van je rekening afhalen tenzij je hem een machtiging hebt gegeven
je kunt idd het geld dan laten storneren binnen 30 dgn maar als je het zelf overgeschreven hebt heb je pech
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met particulier bedoel ik eigenlijk geen bedrijf maar laten we zeggen een particulier die les geeft en inderdaad ooit een machtiging heeft gekregen om het lesgeld af te schrijven.
Dat ze het kunnen zien snap ik maar krijgen ze een melding of zien ze het als ze hun rekening checken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat kunnen ze zien zodra ze de afschriften krijgen of ze op internetbankieren kijken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OK, bedantk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op je afschriften staat geen storno hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan kan wel zijn maar je ziet toch dat er geld is afgeschreven en naar wie en trouwens bij ing staat er wel bij gestorneerd begrag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een storno houdt in dat je het TERUG haalt.......op je afschrift staat dat niet vermeld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jawel naatje er staat duidelijk omschreven bij beide partijen wat er met het geld gebeurd is
bij de ing in iedergeval