Hoe weet ik de rekeninghouder van Paypal?

Ik heb gekozen bij een bedrijf voor een paypal uitbetaling. Maar moet ik dan als rekeninghouder; de naam op mijn pasje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, dat is de naam.

Toegevoegd na 47 seconden:
De naam die erop staat is de 'eigenaar' (de houder) van de rekening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Paypal-rekening heeft geen pasje. Hij kan wel gekoppeld zijn aan een creditcard of bankrekening, maar met die pasjes heeft Paypal verder niets te maken.

Geld overmaken via Paypal gaat via een e-mailadres. Om een betaling te ontvangen hoeft de betaler alleen je e-mailadres te weten. Uiteraard het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Paypal-account.
bamibal