Wanneer krijgt het minimumloon inflatie correctie? En moet ik dan mijn hele jaarcontract nog afmaken, of stijgt dit direct mee?

Aub een beetje makkelijk uitleggen, ik ben niet zo slim op het gebied van geld...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

per 1januari en 1 juli. En dat gaat meteen in.

Toegevoegd na 22 uur:
Bij de bron is n.a.v. een verzoek de verwijzing naar de documentatie vermeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, ik heb het allemaal doorgelezen en ben nu weer helemaal op de hoogte.
Wel raar dat mijn werkgever nu meer dan het wettelijk minimum betaald terwijl daar geen aanleiding voor is.