Als je veel geld wint op Unibet (denk aan 2000 euro), en je verdient daarnaast nog eens bij bij de AH, is dit van invloed op je stufi/zorgtoeslag?

Ik werk bij AH en heb veel geld verdiend met unibet. Maar ik krijg ook studiefinanciering van de mensen bij DUO. Is dit van invloed op de studiefinanciering/zorgtoeslag die ik ontvang?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Inkomsten uit weddenschap maken geen deel uit van het verzamelinkomen, tenzij je dat bedrijfsmatig doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je mag bijverdienen tot € 13.215,83. per jaar.

Er wordt gekeken naar je verzamelinkomen en niet naar je netto inkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zorgtoeslag is er geen enkele invloed. Tot (bijna) € 20.000 krijg je de maximum zorgtoeslag.
fisbel