hoe kan ik met mijn ing bank aan amazon uk betalen ?

wil via web iets bestellen bij amazon uk maar betalen zonder creditcard lukt niet, ik heb wel bankrek. bij ingbank

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.1K

Antwoorden (3)

Helaas, heb het even voor je uitgezocht, zonder credit card gaat het niet lukken, en een bankoverschrijving accepteren ze ook niet.

Rest nog een oplossing:

Koop een 3Vcash prepaid kaart aan, verkrijgbaar bij de Primera, ze zijn er in 20, 50, 100 euro (met minimaal 1 euro toeslag). Dit hoort bij Visa Credit Cards en bij elke webwinkel die Visa accepteert, kan je hiermee betalen.

https://www.3vcash.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via een online virtuele creditcard.
Zelf heb ik een mastercard, maar had een keer een Visacard nodig.
Onderstaande website geprobeerd en werkte perfect.
Je laat hem op via je bankrekening en het werkt verder als een gewone creditcard.
Geen jaarlijkse kosten en de rest van de kosten zijn laag, maar geld eraf halen kost wel wat,
goed rekenen dus hoeveel je erop moet zetten.

https://www.entropay.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan of via Paypal of via Moneybookers betalen. Als je bijvoorbeeld Moneybookers hebt (Het heet nu Skrill geloof ik ze zijn van naam veranderd) Kun je met die debet card geld opladen (het is niet echt een creditcard) Als je betalingen doet met Skrill (Moneybookers) is het vaak voordeliger via 3v visacard moet je iedere keer 5 euro betalen en als je wilt terug storten nemen ze weer 5 euro of meer van je af. Je kan ook je paypal met je rekening of moneybookers koppelen en het is dan ook iets makkelijker en voordeliger

Toegevoegd na 4 minuten:
je kan het nog vinden op moneybookers.com maar het zal binnenkort skrill.com worden denk ik.