Hoe kan ik in contact komen met een Budgetcoach zonder dat dit mij geld kost?

Ik ben opzoek naar een Budgetcoach omdat ik best wel moeite heb met mijn inkomsten en uitgave. Ik heb vaak zat een crediteuren/debiteuren balance gemaakt, maar toch geef ik meer geld uit dan dat ik ontvang.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Surf eens naar www.nibud.nl Daar hebben ze veel tips en programmaatjes om je geldstromen inzichtelijk te maken. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga langs bij humanitas in je omgeving
ronron1212
12 jaar geleden
Gratis hulp is bedoeld voor mensen die het echt niet kunnen betalen. Als jij in die situatie zit kun je via een vrijwilligersorganisatie eens vragen om iemand die eens met jou om tafel gaat zitten om één en ander op een rijtje te zetten. Ik ken ook Humanitas die een afdeling heeft voor financieel advies. In mijn stad wordt dat door vrijwilligers gedaan, maar op de site zie ik wel een uurtarief staan. Informeer er maar eens naar. Bij Stichting HIP zitten kerkelijke vrijwilligers, dat kost helemaal niks. Je kunt dan op jouw beurt ook eens te hulp schieten als iemand anders via HIP gratis hulp nodig heeft. Dat vind ik zelf wel een mooie constructie omdat je je dan niet zo afhankelijk hoeft te voelen omdat je iets terug doet. Maar iets terugdoen is niet verplicht en je hoeft ook niet verplicht christelijk te worden om hulp te krijgen.