Vraag over Bologna Treaty. Is dit voldoende?

Ik ben aan het kijken voor mijn studie die ik hopelijk volgend jaar ga beginnen, en ik stuitte op iets waar ik niet uit kwam. Op deze site: http://www.eurocontrol.int/articles/conditions-apply-job-eurocontrol
Staan drie verschillende minimale niveau's waarvan ik er één moet hebben. Nou lijken de eerste twee mij totaal niet van toepassing sinds ik geen universitaire opleiding doe, maar gewoon VWO. Nou is mijn vraag dus:

Is VWO volgens de Bologna Treaty hetzelfde als wat er gevraagd wordt op deze website? (3e kolom). En zo niet, wat moet er nog bij?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, dat is voldoende. Bij Eurocontrol word je vervolgens uitgebreid getest om te kijken of je opgewassen bent tegen werk als luchtverkeersleider (want het is een enorme stressbaan waar veel ruimtelijk inzicht en stalen zenuwen voor nodig zijn) of voor een andere functie in de voorbereiding. De selectie is overigens erg streng, dus zet niet alles in op die ene droom.

Ja, met vwo kun je naar de universiteit en dat vragen ze: 'advanced level of education required to pursue university studies'.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100