Ik heb een baan aangeboden gekregen als postbezorger voor 613 huizen. Is dit voor mij te doen?

Ik moet deze post bezorgen op donderdag en vrijdag maar dan zit ik tot minstens 4 uur op school. Heb ik dan nog genoeg tijd om alles te bezorgen? Hoe lang duurt het ongeveer om bij 613 huizen post te bezorgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar moet je niet aan meewerken, postbodes kunnen er door ontslagen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die worden toch wel ontslagen hoor en als vraagsteller het niet doet staan er al 10 anderen in de rij...

Antwoorden (4)

Ik heb 325 huizen en ik doe er 3uur over ongeveer maar ik heb heb wel 5 flats (a) als je in het donker ook gaat lopen is het wel te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf heb een krantenwijk van 344 huizen, en ben er 1,5 tot 2 uur mee bezig, dus 613 huizen is erg veel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeilijk te zeggen, zitten al die adressen op flats met beneden de postbussen, dan kun je er heel snel veel wegwerken.
Zit je in een buitenwijk, of een wijk waar het tuinpad net kort genoeg is om geen brievenbus aan straat te hoeven hebben, dan ben je veel meer tijd kwijt.
Moet je de post eerst ook sorteren?

Je kunt, als je het graag zou willen doen, ook voorstellen dat je het eerst een week op proef doet, of een keer met iemand meeloopt die die route nu doet
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
613 huizen is erg veel,tenzij het natuurlijk grotendeels flats zijn
maar dat je pas na 4 uur kan beginnen is niet te doen
praktisch gezien zou je dan pas half 5 kunnen beginnen ? en je doet er toch zeker gauw 3 uur over en als het geen flats zijn
zeker nu het in de winter om half 4 al donker begint te worden
de algemene regel is ook dat de post voor 5 uur in de bus zit dus dat is gewoon niet te doen.