Lening . Goeie vrienden van mijn ouders hebben een lening die ongeveer 50.000 bedraagt. Ze betalen hiervoor elke maand ) 1% ) dus 500 euro voor?

Nu vertelden ze dat de lening nog steeds 50.000 euro is, ze geen extra krediet krijgen en ook niet aflossen. ( Naar mijn mening is dit onmogelijk aangezien ze ( 500 x 12 x 15 ) 90.000 euro wat meer is als de lening zelf. Nu zit ik niet zo in het lening en bank wezen, maar kan dit verhaal kloppen?

Met vriendelijke groet .

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja dat kan kloppen, vermoedelijk is het een pl ( persoonlijke lening ) en die zijn erg duur.. Het zou verstandig zijn om met dit verhaal naar een bank of verzekeraar te gaan en te proberen dit op een andere manier op te lossen.. Je kunt ook naar een financiële planner gaan... Deze Jan proberen de lening om te zetten tegen een normaal tarief en dan het restant percentage af te lossen.. Vermoedelijk hebben deze mensen geen onderpand en hadden ze dat ook niet toen ze de lening afsloten... Jammer dit soort dingen gebeuren. Geld lenen als ze dat eigenlijk niet kunnen.. Een vraagje kunnen ze wel gemakkelijk die 500 per maand betalen? Zo ja!! Vraag de werkgever om te helpen hij kan misschien wel iets betekenen en houd dan iedere maand 500 euro salaris in...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100