Je kunt in relevante forums op internet meediscussieren en daar je site noemen, maar ga niet zitten spammen: dat wordt niet op prijs gesteld en levert alleen maar negatieve reclame op.

Als bevriende websites links naar jouw site plaatsen kom je hoger in de google ranglijsten.

Google adwords is niet gratis, maar kan wel resultaat opleveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Facebook of twitter is een goede optie. Daar moet je wel actief in zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om meer bezoekers te krijgen kun je Dutchleader proberen. www.dutchleader.nl