Wat zijn alle denkbare vaste lasten van een gezin?? (zie uitleg)

Ik kan geen goede vraag vinden die aansluit aan mijn vraag, dus dan maar een nieuwe vraag.

Ik wil de vaste lasten (en een paar variabele) op een rijtje krijgen, voor 2 personen zonder kinderen en/of huisdieren.
Ik wil dit weten:

- Alles wat je nodig hebt bij een huurhuis van circa 500 euro incl servicekosten (2-onder een kap) en een indicatie prijs erbij.

- Gemiddelde uitgaven van boodschappen voor 2 personen per maand

Hopelijk heeft iemand een duidelijk lijstje van de benodigde verzekeringen/belastingen en dergelijke voor als je een huurhuis hebt (gaat krijgen)

Toegevoegd na 8 minuten:
En op de site van Nibud kan ik niks NUTTIGS vinden.

Toegevoegd na 22 minuten:
IK WEET HET INMIDDELS, TOCH BEDANKT !!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hier kun je geen sluitend antwoord op geven. Het ligt aan je wensen en aan je situatie.
Werken jullie allebei en zijn jullie de hele dag uit huis? dan zal je dat merken in je boodschappen, maar ook in je energieverbruik.
Bellen jullie veel? gebruiken jullie een wasdroger, vaatwasser, ga je zelf koken? of koop je kant en klaar.

Als je er een beetje moeite voor wil doen, kun je bij het Nibud een berekening maken die voor jullie specifiek is.

Toegevoegd na 1 minuut:
https://service.nibud.nl/pba/index.aspx?__utma=1.498905348.1313930505.1313930505.1313930505.1&__utmb=1.0.10.1313930505&__utmc=1&__utmx=-&__utmz=1.1313930505.1.1.utmcsr=persoonlijkbudgetadvies.nl|utmccn=(referral)|utmcmd=referral|utmcct=/&__utmv=-&__utmk=61443500
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK heb inmiddels een andere hele nuttige site gevonden. Bij Nibud kwam ik er geen wijs uit.
Toch bedankt!!