ik ben 12-jaar en wil een baan folders mag ik niet maar krantenwijk wel nu mijn vraag waar kan ik me aanmelden bij een kranten wijk? of soliciteren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10K

Antwoorden (5)

In de krant die je wilt bezorgen staat vaak eens in de zoveel tijd een advertentie met adres/telefoonnummer voor mensen die kranten willen bezorgen.
Als die er niet is, kun je ook gewoon de krant bellen en inlichtingen vragen
anneliez
12 jaar geleden
kijk op Google of in de gids, zoek ook op jou plaatsnaam met krantenwijk er achter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag nog geen krantenwijk lopen als je 12 jaar bent. Als je 13 bent mag je een weekkrant lopen of folders bezorgen. Voor een dagelijkse krant moet je 15 jaar zijn.
Als je zover bent kun je je hier aanmelden:

http://www.rodibezorger.nl/bezorger_worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk welke krant je zelf in de bus krijgt, daar staat altijd wel iets met contact op, en dan gewoon zelf bellen of smssen.
Ps. Je mag pas krantenlopen als je 13 bent, ik moest ook wachten tot ik 13 was paar jaar geleden.

Toegevoegd na 1 week:
Waarom heb ik er smssen bij gezet, ik bedoelde mailen :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan vanaf je 13e folders bezorgen. Dit kan je bijvoorbeeld doen voor Netwerk VSP. Als je 13 jaar bent geworden kun je je hier aanmelden: http://www.netwerkvsp.nl/nl/web/folderbezorgers/aanmeldformulier