Is hier ook een budgetwinkel?

of iets anders, waar je gratis heen kunt, en men je helpt je financien op orde te stellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat niet duidelijk is wat je bedoelt met "hier" geef ik je de link naar de NVVK, de vereniging voor schuldhulpverlening en sociaal krediet.
Daar kun je adressen vinden waar ze je helpen je om je financien op orde te krijgen.
http://www.volkskrediet.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan bij de gemeente waar je woont hier advies over krijgen. Die hebben een aparte afdeling daarvoor.