Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

studiefinanciering vraag

Ik heb mn mobiele telefoon nummer verandert, dus met de sms functie hoor ik een sms te krijgen, maar die krijg ik dus niet! nogsteeds het oude nummer staat er (ik kan dat mobieltje niet meer vinden)

Wat moet ik nu doen?

Toegevoegd na 8 minuten:
HMM.. ik krijg helemaal een brief!@!?!? wat doen ze moeilijk. dus het kan niet makkelijker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
587

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je bedoelt je Digid?
Dit wijzigt u via 'Mijn Gegevens'. Voer uw gebruikersnaam in, kies voor authenticatiemethode 'DigiD wachtwoord' en klik op 'verder'. Vul uw wachtwoord in en druk op 'inloggen'. Kies voor 'Opnieuw sms-functie aanvragen of mobiele telefoonnummer wijzigen' en vul het nieuwe nummer in. U ontvangt na de wijziging een brief met activeringscode om de wijziging te bevestigen.

Toegevoegd na 35 minuten:
Nee het kan niet makkelijker. Je kunt natuurlijk erg laks gaan doen maar met je Digid kunnen wel meer dingen geregeld worden dan alleen je stufi. Zaken zoals de belasting. Daar kun je grote problemen mee kijken als iemand toegang tot je Digid heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding