ik ben op het moment rustig aan het opbouwen in mijn werk maar het gaat niet meer nou wil de arbo arts meer ik kan en mag niet van specialist.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

laat uw arbo-arts contact opnemen met uw specialist. Er kan dan een gericht arbeidsplan opgesteld worden.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Dat is de beste manier ja. Als ze er samen niet uitkomen kun je een second opinion vragen bij een andere arboarts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De arbo arts wordt betaald door je baas; je specialist door jou.
De arboarts zegt nu tegen de baas dat je meer kan dan jij en je specialist goed vinden voor jou.
Zeg, zonder verder uit te wijden waarom, aan je werkgever dat je arts het niet met de arbo-arts eens is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze willen jou weer zo snel mogelijk aan het werk hebben , want op dit moment kost je teveel in verhouding met wat je doet , let op : luister naar je lichaam en specialist , laat je werkgever contact opnemen met de specialist ( of de arbo arts contact op late nemen ) ze willen druk op je gaan leggen zodat je meer gaat werken en dat moet je absoluut niet doen want dan ben je verder van huis. Heel veel sterkte en succes