Nou je vrieden kan je vragen wat hun provider is en of dat voordelig is ik zelf heb vodafone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De dekking van het Vodafone- en T-mobile- netwerk is wat minder. Dat kan dus wat meer verbindingsproblemen geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is volgens de link die Mel0entje op gaf inderdaad minder dan KPN, maar de dekking van Vodafone is zeker niet slecht te noemen. De dekking is vooral minder in natuurgebieden en op andere afgelegen plaatsen. Als je juist daar regelmatig witl bellen of bereikbaar wil zijn is Vodafone inderdaad niet de juiste keus. T-Mobile heeft volgens de link van Mel0entje het slechts van allemaal.
Mobiele telefonie besparen kan door de goedkoopste provider te kiezen. Maar de kwaliteit en dergelijke is natuurlijk ook belangrijk.

Op deze site http://zakelijk.infonu.nl/diversen/23243-top-mobiele-providers-binnen-nederland.html zie je de top 6 van mobiele providers in Nederland. Het goedkoopste zijn dus KPN en Hi, met een goede kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke provider en welke bundel bij je past is afhankelijk van jouw behoefte. Je kunt het best een losse telefoon kopen bv gebruikt, die wifi heeft. Als je daarnaast kiest voor een toestel met android kan je er applicaties opzetten zoals skype. Dat is een handig programma om te bellen van comp naar bv jouw mobieltje. Als je dan belt via wifi maak je geen extra kosten. Daarnaast kan je een internetbundel nemen maar daar wordt het wel weer duurder door. Als je alleen via wifi online gaat kan je er bv whatsapp op zetten. Als de ontvanger dat ook gebruikt kan je gratis berichtjes gelijk aan sms, naar elkaar sturen.

Er zijn ook provider die familie bundels kennen. Mensen die diezelfde provider hebben en onderling goedkoper naar elkaar bellen en sms.

Als je een sim only neemt bespaar je dus op die 'gratis' mobiel want die is natuurlijk dik betaald. Zoals gezegd kan je bv via mp een betaalbare mobiel aanschaffen. Er staan er heel veel te koop dus afdingen loont. Neem je tijd dan kan je al een prima android toestel rond eur 100 kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via de belwijzer op http://www.bellen.com/mobiel/belwijzer/ kun je kijken wat voor jouw gebruik de voordeligste providers zijn.

Een leuk weetje: De site www.bellen.com is op gericht door Ben Woldring toen hij 13 jaar was. Nu is hij 26 jaar.