De prijzen van huizen gaan nog steeds omlaag, dat op de eerste plaats.

We zitten in een economische crisis die nog versterkt wordt door de onzekerheid over voldoende productie van olie. Die onzekerheid wordt veroorzaakt door de onrust in een groot deel van de olieproducerende landen. De hele wereldeconomie is, nog steeds, afhankelijk van voldoende aanvoer van olie.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De loonbelasting gaat 2% omlaag. Daarentegen gaat de btw op eerste levensbehoeften met 2%omhoog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de lonen stijgen wel, maar alleen iets later. als dit niet zo is, zou alles ook niet duurder kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alles wordt duurder er worden ook veel dingen goedkoper, alles wordt keurig bijgehouden en uitgedrukt in het inflatie cijfer, in maart was dat 1.95 %.
het schommelt al jaren tussen de 1 a 2 % en dat is heel netjes.
Vaak gaan de lonen keurig met deze inflatie mee, zodat we er niet op vooruit maar ook niet op achteruit gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BTW drukt altijd meer op de smalste schouders en dat is precies waar de mensen met macht op uit zijn.