Hoe kun je zeker weten dat het bedrag van de koper op je rekening staat?

als je nog geen bankafschrift hebt gekregen of niet online kunt checken.

Toegevoegd na 5 minuten:
Maar kun je ook vragen aan de koper of een kopie of zo kan maken ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kunt de Rabofoon (zo heet dat van de Rabobank) bellen. Een speciaal nummer waarmee je je saldo kunt checken, bij- en afschrijvingen kunt doen enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou in een geldautomaat je saldo kunnen controleren..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de telefonische saldo informatie van de bank bellen, of de bank zelf. Ook kun je een kopie laten maken, maar 100% betrouwbaar is dat niet (je kunt ieder plaatje manipuleren).
paulus811