Moet ik betalen voor internetbankieren?

ik heb een rekening bij ABN AMRO en ik wil internet bankieren. maar ik weet niet of ik hiervoor moet betalen.
kunnen jullie me alsjeblieft helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

nee, dat is gratis voor particuliere klanten van de ABN AMRO
13 jaar geleden
Nee, je hoeft niet voor te betalen. Ik doe het al jaren gratis.

Je kan gewoon het internetbankieren aanvragen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, voor het bezoeken van de site en het doen van opdrachten wordt geen bedrag geheven, je doet eigenlijk je bankzaken zelf. Of het downloaden van gegevens geld kost weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd het is geheel free:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals uit voorgaande antwoorden blijkt is dit een gratis dienst. ABN AMRO maar wellicht ook andere banken prefereren dat de cliënt gebruik maakt van internetbankieren. Het is bekend dat het wat banken betreft één van de betere sites is. Zoals iedere site kan er weleens een storing zijn, dit is doorgaans maar van tijdelijke aard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Als dat allemaal correcte antwoorden zijn, hoe kan het dan dat daar alleen maar negatieve duimen bij staan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee, ik had daar niet op gelet trouwens. Ik denk dat het gelegen is in het feit dat er omtrent banken vwb de bonussen nogal wat negativisme is opgetreden. Die duimen naar beneden had je dan ook gehad als ze het over de ING of Rabo zou hebben vermoed ik.
itsme
13 jaar geleden
Er is gewoon iemand die het leuk vind om minduimpjes uit te delen. Terwijl het gewoon correcte antwoorden zijn inderdaad, zelfs met bron van de abn amro bank zelf.
Kimath
13 jaar geleden
rare minnen allemaal, ik heb even wat plusjes uitgedeeld.
internet bankieren zit meestal standaard bij het pakket wat je hebt. Hier betaal je wel kosten voor