ik heb iemand iets verkocht hij had daarbij een verkeerd adres opgegeven. nu is de post zoek ben ik nu verantwoordelijk ? en wat moet ik nu doen?

ze verzonden spullen zijn ook niet terug gestuurd naar mijn adres spullen zijn dus weg . de koper had een verkeerd adres gegeven moet ik hem nu als nog een nieuwen spullen sturen naar een ander adress ? of juist niet omdat hij een verkeerd aderes heefd opgegeven ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
inderdaad lever nooit opnieuw
zonder bewijs
Als je pakketje en track and trace heeft
wat altijd er is als je pakketje te groot is voor de brievenbus
Dan zou dat te vinden moeten zijn.? Als er is geleverd zelf als is dat, zeg maar op het adres van de buren dan is dat terug te vinden. Als je pakketje gewoon door de brievenbus kon wordt het lastiger.

maar dan nog, jij heb het verzonden naar het adres dat je is opgegeven.

Antwoorden (6)

Nee hoor, de koper is verantwoordelijk voor het doorgeven van het juiste adres. Daar kun jij niks aan doen.

Hij zal toch echt opnieuw moeten bestellen en betalen helaas. Beetje dom trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De koper is fout geweest, laat het naar dat adres fietsen en vragen of hij a.u.b. zijn spullen mag hebben.

Blijkbaar ben je in de mogelijkheid om nog een exemplaar te versturen.
Wil je de service aan jou kant laten, dan stel je voor om tegen jou onkosten prijs nogmaals een verzending te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee jij bent niet verantwoordelijk,
Want jij hebt je plicht gedaan en de spullen verstuurd naar het juiste adres. De koper was zelf een béétje dom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet doen, eventueel wel als de koper weer betaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De koper zou eens een kijkje kunnen nemen op het door hem opgegeven adres. Het is tenslotte zijn verantwoordelijkheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de koper is verantwoordelijk. Daarom moet je ook altijd 3x kijken of je adres goed is voordat je op verzenden klikt.