Maak je met een duurder kraslot meer kans op een grote prijs dan met een goedkoop kraslot?

Of zijn er andere redenen om een duurder kraslot te kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Op alle krasloten wordt maar een gedeelte van het geld uitgekeerd als prijs. Dus het maakt niet uit. Het enige verschil zit in de hoeveelheid of wel de grote van de prijzen.
ronron1212
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Of je kunt meer winnen (meer prijswinnaars) of de te winnen prijzen zijn hoger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,de reden waarom mensen een duurder lot kopen is omdat Ze daarmee meer geld kunnen winnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn moeder krast altijd goedkopen. Daar heb je wel vaak prijs mee. Met grote niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij maakt dit niks uit.

Zelf koop ik elk jaar de december kraslot, kost 5 euro en ik heb al meerdere malen het bedrag of meer terug gewonnen dus.

Terwijl ik mensen als gekken ziet besteden aan de Nationale Postcodeloterij (das een abbo van 20 euro per maand ex. de kaarten), en niks winnen.