hoe geef je dit aan de belasting en uwv wajong op?

als je honden uitlaat. en daar een x bedrag krijg voor het uitlaten van een hond. je weet nooit van te voren hoeveel honden je krijgt. dus ook niet weet wat je iedere maand verdient. hoe dit op te geven aan de wajong en belasting?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

bij de belasting hoef je niet maandelijks je verdiensten op te geven.

wat je niet weet kan je ook niet opgeven, maar
natuurlijk weet je na een maand wel wat je bijverdiensten over deze periode zijn geweest en dien je deze informatie z.s.m. te verstrekken aan de uitkerende instantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt bijhouden wat je ontvangt, contant en/of per bank, en ACHTERAF het UWV en de Belastingdienst daarover informeren?
Als je alles op je bankrekening ontvangt, is het met hulp van iemand die het opschrijft en telt best te doen, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spannend, een anonieme minnaar!