De Yunoo Bijwerk Asssistent werkt niet

Er verschijnt bij mij GEEN Yunoo icoontje zoals op de instructievideo wordt gemeld. Ik kan derhalve helemaal niets. Ik heb nu 10 x geprobeerd de Yunoo Bijwerk Assistent te installeren, ik geeft het op. Ik zou het op prijs stellen als u mij antwoordt. Ik heb vorige week ook al een bericht gestuurd, zonder reactie van uw kant. Dat vindt ik slecht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

welke browser gebruik jij
volgens mij kan het enkel bij Mozilla firefox en niet bij internet explorer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Yunoo Bijwerk Assistent werkt momenteel alleen voor Mozilla Firefox.
Binnenkort komt er een nieuwe video voor de Yunoo Bijwerk Assistent om ook de installatie stap-voor-stap uit te leggen.
Tot die tijd kunt u nog proberen om de stappen van de help-pagina goed door te nemen.