Wat is een goede verzekering voor een student met een bril/lenzen en ADD?

Verder leef ik eigenlijk zo goed als risicoloos :) Drink nog steeds geen alcohol... en eet/kook 3x per dag recepten ^^

Weinig verzekeringen vergoeden zowel lenzen/bril als concerta en dergelijke medicatie. Lastig; ik ben momenteel nog bij de IZZ met een van mijn ouders als hoofdverzekerde, en heb kosten van het op mezelf wonen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een betere verzekering dan IZZ kun je niet krijgen.

Lekker bij je ouders verzekerd blijven en met hun de kosten onderling verrekenen!

Een vergoeding voor bril of lenzen moet ergens vandaan komen en vaak betaal je dat in de premie. Als je goed rekent dan betaal je veel meer premie dan je vergoedt krijgt. Dus mijn advies is gewoon bij je ouders blijven. (Ik dacht dat je dat bij het IZZ gewoon kon doen, zolang je studeert)