wat betekend eigenlijk "blijvend in prijs verlaagd" bij een winkel?

Wordt die prijs dan nooit meer zo lang als de winkel bestaat verhoogd? of uiteindelijk toch stiekem, en is dit dan niet een vorm van false advertisement?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Niks is blijvend, dus prijzen ook niet.

Ze bedoelen dat het de komende tijd niet verhoogd wordt. Maar tijd is relatief, dus op een dag worden prijzen weer verhoogd. Al was het alleen maar vanwege de inflatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dat het blijvend is..dat ze het niet verhogen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met 'blijvend in prijs verlaagd'bedoelen ze dat het niet om een (tijdelijke) aanbieding gaat, maar om een 'échte' prijsverlaging.

Blijvend is alleen de dood.
13 jaar geleden
Ze bedoelen dat het niet een aanbieding alleen voor de komende week is, maar dat het gewoon de standaard prijs is van dat artikel.

En die kan gewoon verhoogd worden na verloop van tijd.
13 jaar geleden
Als je iets verlaagt doe je dat ten opzichten van iets anders. Zolang je er niet bij verteld ten opzichte van wat je het verlaagt, is het een lege term.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die aanbeveling zie je vaak bij prijsvechters als Aldi en Lidl. Ik moet zeggen dat het bij de meeste artikelen wel klopt maar ze zien er ook geen been in om een artikel uit het assortiment te schrappen, ook 'hardlopers', als er onvoldoende winst op wordt gemaakt.